surprises and very productive

We are full of surprises at Scrapjacked. We jacked the original jackers and here are my spins. It was a lot of fun and the winner of each jack will get a bunch of goodies from each of us newbies, pretty cool, ey?! :)
My take on Falyn's soapboxstories layout she made for LSS 06. I have loved that layout by her for like forever. She is so talented!!
Also, my spin on Misty, she is like the digi queen, love what she creates!
I did right much scrapping this weekend, cleaned, did laundry (not high on my list to do but did it) and even tackled a cj that I have had like forever! So happy to be checking things off of my list. The countdown to LOSt is on, four days to go!!!! I know I am ready, oh yes.
xo

10 comments:

  1. I'm jealous! LOL I wanna scrap!!!

    ReplyDelete
  2. Love your jack on the oj. lost is gonna rock! i'm so excited!

    ReplyDelete
  3. omg LOVE your new banner! and this jack omg!!! awesome, vee, as always! happy sunday!

    ReplyDelete
  4. dddaaaammmmm Vee...i'm gonna need to jack your jack of an original jacker...holy smack that rocks!!

    your scrappies always make me want to create!!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. >>>>>>>>>this is kB sending V>>>>>>>>>>>>MOJO...

    jk...im a dork!

    i think its cuz im new that im so excited right. will i always be this obsessed with scrapbooking???

    ReplyDelete
  7. Totally love your banner and your jacks are fantabulous. You were on fire this weekend! Hope you have a great week too.

    ReplyDelete
  8. Thanks, vee! What gorgeous layouts, LOVE the colors. To answer your question, I got the little letter stamps at Joann's. They were only 7.50 with a 50% off coupon, I am in love with those things. Have a great week!

    ReplyDelete
  9. Love those two pages! A challenge gets me going too, love 'em!

    ReplyDelete
  10. yeah, I have been hoarding a CJ here too... maybe you and I should do one together, then we would feel no preassure!! LOL!

    ReplyDelete

thanks for stopping by and leaving a note behind*
xo