did a happy dance all the way to the voter's line



yesterday morning was really good, I got up bright and early to vote. :)
yesterday evening not so good, the ice storm made it impossible to get home with Wildest Most Shocking Videos happening IRL around me. omg,I had several mini heart attacks and hyperventilation was involved too. Thankful I made it home safely after a three hour commute.
xo

13 comments:

  1. OMG the ice/snow/rain was horrible yesterday. I think the fastest I went was about 30 if that. Crazy weather and then today it's in the 40's ... what is the world coming to lol.

    ReplyDelete
  2. YAY! glad you got to vote. OH NO! Glad you got home safely!

    ReplyDelete
  3. Hey hey I was with you on that commute. I've moved up to Ft. Meade, but work in Quantico...it was a rough ride home last night as you surely know. 4 hrs for a 60 mile commute...yikes..Needless to say I stayed home today!!!

    ReplyDelete
  4. stay safe! ice storms don't sound fun at all. voting is so exciting, can't wait till I can.

    ReplyDelete
  5. I'm happy that we don't have ice storms here very often!

    The US elections are very exciting for us in The NL to!

    ReplyDelete
  6. go you!!
    i can't wait 'till it's our turn to vote!!

    :)

    ReplyDelete
  7. glad to hear you did your civic duty! :)

    ReplyDelete
  8. I know that ice storm was crazy.. glad I was inside.. I heard the commute was bad!

    ReplyDelete
  9. Yeah the commute was brutal. Happy you made it home safely.

    ReplyDelete
  10. I was watching that blizzard on the news. Crazy.. girl it was 73 degrees out here. I can't even figure out how I'm supposed to dress anymore!

    ReplyDelete
  11. hi Vee,thx for dropping by my blog and im soree to hear abt the storm.hope things get beta soon.hv alwys luv yr work,juz wanna ask if i may scraplift your LO "sisters" for my DT work at Faithsisters "scraplift challenge".thx...luv,jaz

    ReplyDelete
  12. We've had TONS of snow here as well and the roads have been crazy. Today is not so cold at least.
    Good for you for voting.

    I'm thinking of you today
    Noelia
    XOXOX

    ReplyDelete
  13. 3 hour commute?? WOW! Good for you! YOU go GIRL!

    ReplyDelete

thanks for stopping by and leaving a note behind*
xo